سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه تحلیلی خبری فراهانی

قیمت روف گاردن

    نظر

قیمت روف گاردن | هزینه اجرای روف گاردن | روف گاردن | روف گاردن نول چوبروف گاردن


 

  • قیمت روف گاردن | هزینه اجرای روف گاردن | روف گاردن | روف گاردن نول چوبروف گاردن

    مسلما قبل از انجام هر کاری باید در آن زمینه و هزینه هایی که ممکن است متحمل شویم، اطلاعاتی به دست بیاوریم. در این مطلب نیز تیم نوول چوب قصد دارد درباره قیمت روف گاردن و همچنین هزینه اجرای روف گاردن اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. برای اطلاع از روف گاردن و کاربرد آن می توانید اینجا کلیک کنید.

    معیار قیمت روف گاردن

    برای محاسبه قیمت روف گاردن معیار های زیادی وجود دارد اما باید دانست که معیار قیمت روف گاردن به عوامل مختلفی نیز بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت روف گاردن برحسب محیط  محاسبه می شود. نوع متریال، طراحی و مقدار متریال که استفاده می شود. نور پردازی در روف گاردن در طراحی حرفه ای بسیار موثر است و هزینه نور پردازی روف گاردن های مهم بستگی به نوع آن و طراحی آن دارد.

    کف سازی در روف گاردن

    کف سازی در روف گاردن به چند صورت میباشد که بسته کاربرهای مختلف و همچنین سلیقه شخص می تواند انواع گوناگونی داشته باشد که ما در این بخش به 4 مدل آن اشاره می کنیم:

    1. کف چوبی ترمووود
    2. چوب پلاست (دک)
    3. قلوه سنگ
    4. چمن مصنوعی

    کف چوبی ترمووود دارای انواع متفاوتی است که بر اساس نوع آن هزینه هایش نیز متفاوت می باشد. از نمونه های کف چوبی ترموود می توان به انواع ذیل اشاره کرد:

    • چوب اش
    • چوب ایبه
    • چوب بامبو

    که همانطور که بیان شد هزینه های آن متفاوت است.

    اما دیگر انواع کف سازی در روف گاردن هم از این قاعده مستثنا نیستند و هر یک از آن ها قیمت های مختلفی دارند و در هنگان اجرای پروژه باید تصمیم گیری شده و محاسبه قیمت انجام شود.

    بنابراین برای محاسبه قیمت اجرای روف گاردن عوامل مختلفی دخیل هستند که با بررسی و انتخاب هر یک، بعد از مشخص شدن متریال و متراژ، می توان قیمت نهایی اجرای روف گاردن را محاسبه کرد.


    معرفی پروژه های انجام شده

    در این بخش به یکی از پروژه های انجام شده توسط متخصصان نوول چوب اشاره می کنیم.

    پروژه بالکن شهرک غرب

    مساحت بالکن 5 متر مربع که از متریال چوب پلاست استفاده شده است، چوب پلاست تشکیل شده از چوب و پلاستیک و مواد افزودنی خاص می باشد.

    چوب پلاست قابلیت عایق بودن و نفوذ پذیری در برابر رطوبت، قارچ و حشرات را داراست و در برابر آتش مقاوم و کاملا قابل بازیافت می باشد.

    قیمت روف گاردن


    معرفی خدمات نوول چوب

    نوول چوب با هدف ارائه بهترین کیفیت در خدمات به تمامی کسانی که علاقمند به دکورهای چوبی هستند، بیش از 10 سال است که در زمینه های مختلف دکوراسیون داخلی، دکوراسیون فضای باز، انواع متریال فعالیت می کند و توانسته است با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت در زمینه های یاد شده و همچنین استفاده از به روزترین امکانات و تجهیرات، رضایت مشتریان خود را کسب نماید.


    نمونه کارهای دکوراسیون فضای باز

    نوول چوب در زمینه نمونه کارهای دکوراسیون فضای باز دارای رزومه بسیار قوی می باشد که در ادامه به بخشی از فعالیت های مجموعه نوول چوب در این زمینه اشاره میکنیم. جهت مشاهده هر یک از زمینه تنها با یک کلیک بر روی نام آن ها می توانید نمونه کار های مربوط به آن را مشاهده کنید.

    هم همچنین برای مشاهده کلیه نمونه کارهای دکوراسیون فضای باز می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

    دکوراسیون فضای باز


    جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راه های زیر با ما در ارتباط باشید: